Tematyka
Podmioty rynkowe (i konsument) a nowe wyzwania - partnerstwo, komunikacja i zarządzanie, m.in.
- znaczenie analiz rynku i badań marketingowych w ewoluującym otoczeniu,
- partnerstwo na różnych szczeblach,
- konsument na globalnym rynku,
- kreowanie relacji z klientem w organizacjach,
- rozwój nowych segmentów/pokoleń konsumentów,
- wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do kształtowania relacji,
- społeczna odpowiedzialność biznesu,
- pracownik jako klient wewnętrzny
- marketing partnerski i kreowanie lojalności z konsumentem,
- zarządzanie sprzedażą
- obsługa klienta,
- rozwój narzędzi komunikacji marketingowej w różnych sferach (publicznej, społecznej i komercyjnej),
- problemy komunikacji marketingowej na globalnym rynku,
- partnerstwo i komunikacja ze społecznością lokalną,
- internet i nowoczesne technologie wykorzystywane w komunikacji marketingowej,
- zintegrowana komunikacja marketingowa,
- strategiczne zarządzanie marką,
- rola mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej.
- smart city,
- strategie miast i regionów.