Tematyka

Podmioty rynkowe (i konsument) a nowe wyzwania - partnerstwo, komunikacja i zarządzanie, m.in.

  • znaczenie analiz rynku i badań marketingowych w ewoluującym otoczeniu,
  • partnerstwo na różnych szczeblach,
  • konsument na globalnym rynku,
  • kreowanie relacji z klientem w organizacjach,
  • rozwój nowych segmentów/pokoleń konsumentów,
  • wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do kształtowania relacji,
  • społeczna odpowiedzialność biznesu,
  • pracownik jako klient wewnętrzny
  • marketing partnerski i kreowanie lojalności z konsumentem,
  • zarządzanie sprzedażą
  • obsługa klienta,
  • rozwój narzędzi komunikacji marketingowej w różnych sferach (publicznej, społecznej i komercyjnej),
  • problemy komunikacji marketingowej na globalnym rynku,
  • partnerstwo i komunikacja ze społecznością lokalną,
  • internet i nowoczesne technologie wykorzystywane w komunikacji marketingowej,
  • zintegrowana komunikacja marketingowa,
  • strategiczne zarządzanie marką,
  • rola mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej.
  • smart city,
  • strategie miast i regionów.